4. april 2017

Restekludestrik


Jeg er aldrig blevet rigtig dus med de strikkede karklude. Sidste forår strikkede jeg en del selv - i noget genbrugsgarn spundet op af gamle jeans - men dels krøb kludene så meget, at de nu nærmest har vaskekludstørrelse, dels er er de ikke så gode, som de helt almindelige ribstrikkede karklude man kan købe i supermarkedet.

Men jeg vil nu godt af med mine garnrester, så nu bliver de strikket sammen til resteklude. Denne gang stikker jeg dem lidt større og udelukkende i ren retstrik. Flere klude på vej ...

4 kommentarer:

  1. fint, men de er selvlavet :0) :0) jeg har altid problemer med, at de ser aldrig firkantet ud... kh ulrike :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, den er da nogenlunde firkantet. Så skal jeg bare teste hvordan den ser ud efter vask ...

      Slet
  2. Jeg er vild med de farver :) Jeg strikker dem også og i alle størrelser, tykkelser, farver og mønstre - :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lidt tilfældige farvesammensætniger ender næsten altid med at se godt ud. Velkommen tilbage.

      Slet