4. juli 2016

Sommer ...


.. er lig med ferie, havbade, lyse nætter, lange dage med masser af tid og nærvær, sol og byger, skøn natur og en hel stabel bøger, der skal læses. Jeg glæder mig til ferien og de oplevelser, der ligger foran mig.

Vi holder altid sommerferie i Danmark eller Norden. Elsker det. Også selv om vejret kan være skiftende. Der er så mange steder jeg ikke har været endnu - masser af skøn natur, jeg ikke har oplevet endnu.

(Billedet er fra en øde strand i Thy, hvor jeg var på ferie medd min familie for to år siden, ude fra det vilde Vesterhav, hvor man er helt alene med himmelen, bølgerne og sandet ...)

2 kommentarer:

  1. Intet slår Vesterhavet efter min mening ;-) "Voksede" nærmest op der i sommerferierne som barn...min mormor og morfar havde et skønt sommerhus nær Grønhøj. Nogle af de bedste barndomsminder blev formet lige der...
    Ej, Bodil, nu bliver jeg helt nostalgisk :-)))

    SvarSlet
    Svar
    1. Heller ikke efter min. Men jeg kom der faktisk først som voksen - og nu vender jeg tilbage igen og igen.

      Slet