30. november 2014

Sidste dag i november





Sidste dag i november - den 0. december, som min søn kalder den,

En dag med mange forberedelser; den dag, hvor julekasserne bliver pakket op og de fine juleting børnene lavede som små, kommer op at hænge. Nissepynt, hjertepynt, lyspynt - blandet med ting fra naturen.

En travl dag - en nissedragt skal være færdig (og det blev den) ...

Efterårets sidste dag, en forbæst dag med vind fra øst. Og dog blev der lige tid til en havevandring med kamera før det skumrede.

4 kommentarer:

  1. Skønne billeder - og velkommen til vinter, jul og hygge. Men jeg glæder mig nu til foråret og til mere lys.

    SvarSlet
  2. Tak for det - jeg elsker nu alle årstider, også de kolde og mørke.

    SvarSlet
  3. ja der der sene efterårsfotos rummer megen skønhed- gid man kunne overføre det til strik tænker jeg ofte :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt set og god ide - man kunne både arbejde med mønstrene (grafisk forenklet) og med farverne.

      Slet