13. juli 2014

Sommersysler

Sommer, dejlige sommer - det bedste ved at have sommerferie er at have tid. Tid til sommerens mange sysler; kreasysler, hygge med børnene, bade i havet og endelig at have tid til at få styr på nogle af alle de løse ender ...

Sommerferie er fri tid. Som man fx kan bruge på:


- at klippe firkanter til det patchworktæppe jeg (forhåbentlig) snart får gjort færdigt ..


- at plukke mængder af blomster fra haven og sætte dem i vaser ..


- og fejre at det endelig regner med en stor stabel pandekager ..

9 kommentarer:

  1. Du bruger din tid ganske fornuftigt og dejligt :) Tid er luksus - eller tid har vi alle, men det er en luksus at selv kunne bestemme over den :)

    SvarSlet
    Svar
    1. God pointe, Miri - vise ord fra dig som altid ;-) KH L

      Slet
    2. Tak Miri - at have tid til selv at bestemme er luksus, det mærker jeg dagligt, også selv om mine børn er store nu.

      Slet
  2. Hvor er det dejligt, at du har tid til så mange skønne aktiviteter - det er dig vel undt :-)))) Ferie er det bedste! :-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er det .. den går bare alt for hurtigt.

      Slet
  3. Sikke nogle dejlige feriesysler - tid er en luksus, og jeg elsker også at have masser af dage, hvor jeg bare kan nyde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja fri tid er luksus, en luksus jeg glæder mig over at have her om sommeren.

      Slet
  4. Dejlige billeder, skønt med tid og dejlige sysler du har gang i.
    Kh.
    Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Karen - ja, det er skønt at have tid nok. Det nyder jeg mere end noget andet ved sommeren.

      Slet