12. maj 2014

Flere striber

Striber bliver man aldrig træt af - og for tiden synes der at være striber alle vegne. Også i stofbutikkerne. Selv er jeg meget glad for striber - og for t-hirts, som jeg aldrig kan få nok af.

For nylig fandt jeg en fin, stibet t-shirt til genbrug. Den sad som støbt, og jeg har brugt den som udgangspunkt for et mønster til en t-shirt til mig selv. Den er syet af lækker, blød jersey fra Stofdepotet og er figursyet med ekstra lange ærmer - præcis som jeg kan lide det. Indrømmet - den er nok lidt til den korte side - tre-fem centimeters ekstra længde havde ikke gjort nogen, men hvad gør det? Jeg har fået en ny t-shirt, som passer perfekt - og der er basis for at sy mange flere.

(Kjolen er færdig - og er blevet fin. Jeg skal bare have taget et billede af den, så kommer den på bloggen ..)

7 kommentarer:

  1. Skønt billede og en superflot t-shirt!

    SvarSlet
  2. Den er virkelig fed ! Du ser rasende godt ud i den :) Det må være SÅ dejligt at have skabt mønsteret til en perfekt langærmet t-shirt.

    SvarSlet
  3. Lækker t-shirt - den passer dig virkelig fint. Du kan også bruge dit personlige t-shirtmønster til overdelen på kjoler - tilsæt blot skørt.
    Jeg vil glæde mig til at se kjolen:)

    SvarSlet
  4. Sikke et flot resultatet :-))))) Det er så skønt, når man lige finder mønstRET! Og striber er altid et hit; altid!

    SvarSlet
  5. Den er super fin! Og halsen er da helt perfekt.

    SvarSlet
  6. Wauh, den og du er flot! Total lækker, den ville jeg komme til at bo i.
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet
  7. Tak for alle jeres skønne kommentarer - I er for søde ..

    SvarSlet