23. februar 2014

Ny nøglesnor

Den nøglesnor - eller keyhanger - jeg syede tidligere er blevet flittigt brugt og var efterhånden blevet temmelig nusset - så hen over weekenden syede jeg en ny. Af en skøn lille rest retrostof med store orange og gule blomster. På bagsiden et gult silkebånd fra restekassen.

Det må være verdens nemmeste syprojekt - det eneste det gælder om er, at klippe helt præcist. Så kan resultatet ikke undgå at blive godt. Jeg synes snoren er blevet fin - farverne er slet ikke til at stå for ...

4 kommentarer:

  1. Jeg synes det er så vigtigt at de ting vi omgiver os med, er smukke og gør os glade. Din nøgle snor må gøre netop det :)

    SvarSlet
  2. Det synes jeg også, Miri, og tak..

    SvarSlet
  3. Virkelig kjempefin! De fargene gjør meg glad :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg er også helt vild med farverne og mønstret ..

      Slet