10. januar 2014

Masser af blomster

Det er længe siden jeg har været i en af byens genbrugsbutikker (der er fire, og endnu en på vej - så der er rig mulighed for at finde gode ting), så i dag smuttede jeg forbi Røde Kors og fandt både et stort stykke stof og to rigtig gode (ens) dynebetræk med små grønne blomster.

Stoffet som ses her er egentlig en dug, men desværre lidt for lille til at kunne dække vores spisebord. Til gengæld kan det bruges til meget andet. En mulepose, en retronederdel eller som foer. Mange muligheder - og så kun for 30,- kr. Genbrug er godt..

8 kommentarer:

  1. Det kunne da blive den lækreste kegle nederdel! Go for it :)

    SvarSlet
  2. Hvor er det fint- elsker brun og pink! og så er det måske lidt kraftigt stof- så det rigtig kan holde til hvad du nu finder på :-)

    SvarSlet
  3. Du er da bare totalt heldig :-) det skal du nok få lavet til noget spændende som jeg glæder mig til at se :-)
    god weekend
    Kh Line

    SvarSlet
  4. flot stof - og ja genbrug er godt! Glæder mig til at se stoffets "nye" liv

    SvarSlet
  5. Tak for kommentarerne - jeg har vist lidt svært ved at komme i "blog-mood" igen..

    SvarSlet
  6. Hvor er det et SKØNT mønster - bliver spændende at se, hvad du får ud af det :-) Og ja, genbrug er SÅ godt! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lilly - tak, jeg synes også det var et rigtig godt fund - og velkommen til.

      Slet
    2. Gode fund skal man ikke kimse af :-)))) Det gør mig lykkelig, når jeg finder skønne fund i genbrug! Ikke nødvendigvis 'dyre' og anerkendte designermærker - men ting, der for MIG og MINE KÆRE har en stor værdi af den ene eller anden årsag...det, for mig, er ægte genbrugsguld :-)

      Slet