1. januar 2014

Godt Nytår

Godt Nytår, kære bloglæsere - håber at I kom godt ind i det nye år.

Som altid gør årsskiftet mig melankolsk, inde bagved al tumulten, fyrværkeriet og champagnen. I går, sådan føles det, var det 2012 - eller måske endda 2011. Nu er det 2014, Januar 2014.

Jeg kigger på på den natsorte himmel og spekulerer på, hvor årene bliver af. Hvor de forsvinder hen, mens årstiderne skifter og børnene skyder i vejret,og vokser sig ind i livet.

Det er ikke til at undgå, og jeg synes årsskiftet kalder på lidt eftertænksomhed. Og så alligevel - velkommen 2014 - med alt hvad du kommer til at byde på.

Godt Nytår..

3 kommentarer:

  1. Jeg kender også til følelsen af vemod og eftertænksomhed på årets sidste aften.
    Godt nytår !

    SvarSlet
  2. Rigtig godt nytår også til dig! På denne tid af året gør jeg mig også tanker som dine.

    SvarSlet
  3. Godt at jeg ikke er alene med min nytårsmelankoli - og undskyld det lidt sene svar..

    SvarSlet