16. december 2013

Og lidt syning..

Bliver der slet ikke syet mere her på bloggen, kan man måske spørge, især da bloggen er startet som en syblog.

Jo - der bliver syet, lidt, men der er næsten aldrig lys nok til at tage billeder, der bare er nogenlunde i orden. Nu har jeg så taget et par billeder alligevel - beklager den ringe billedkvalitet - af et par ting, jeg har syet til mig selv.

Herover en bluse i isoli med ribkanter - en lille sweatshirt. Mønstret er tegnet af efter en sweatshirt jeg allerede har. Den er blevet ok - men voksentøj kræver meget tilpasning for at blive rigtig godt, synes jeg, og mønstret kan sagtens justeres og blive lidt bedre.


Og her er et par leggins i "zebrastrib" fra Stof og Stil. De er egentlig blevet meget fine - jeg bruger dem som "hygge-og-hjemme-bukser", men stofkvaliteten er uhyre ringe. Tynd, nærmest gennemsigtig, og uden rapport i mønstret. Jeg synes virkelig ikke, at Stof og Stil er et godt sted at købe stof. Det er billigt - men kvaliteten er også derefter.

Nå, men som sagt bruger jeg bukserne en del, også selvom mine børn synes at jeg ligner en zebra, når jeg har dem på..

2 kommentarer: