30. december 2013

Og endnu et par bukser ..




Til drengen, der nærmest slider sine bukser op, hurtigere end jeg kan nå at lave dem, har jeg syet endnu et par i grov denim. De er blevet ret så baggy - men min yngste foretrækker tøj, han kan bevæge sig i, så det synes han er helt fint.

Samme model som disse og disse - denne gang med orange pyntestikninger - og en rest skjortestof i linningen. Som noget nyt har jeg syet lommene foran med rå kanter - de har bare fået en tur med overlockeren, før de blev stikket på - men det fungerer fint, synes jeg. Og er noget hurtigere end de lommer jeg har lavet før.

Så nu er de bare til at krybe i - og slide ..

2 kommentarer:

  1. Må virkelig være en tilfredsstillelse at kunne give sine børn tøj på kroppen !
    De er ret seje de bukser, kan godt forstå han kan lide dem :)

    SvarSlet