20. december 2013

Nu er det snart jul ..

December kan være svær at komme igennem, men nu er det altså snart jul - og jeg er ved at tage hul på det, der må være mit livs længste juleferie. Jeg har fri så længe at det næsten er flovt, først til Helligtrekonger - den 6. januar - starter hverdagen igen.

Behøver jeg sige at jeg glæder mig? Og at jeg virkelig ser frem til at have en masse dage med mine børn, hvor der skal bages kager (den første portion er spist), laves sidste-øjebliks-gaver, soves længe og på alle måder hygges igennem.

Det lille hjerte har min datter dekoreret og det er mest til pynt. Det hænger mellem huskesedler og tegninger på vores opslagstavle. For nu er det snart jul..

4 kommentarer:

  1. Et meget fint hjerte !
    Du må nyde din lange ferie, bare nyde den:)
    Jeg er netop gået på ferie og jeg har tænkt mig at rå nyde den og prøve på at glemme at jeg har et lønarbejde :) God Jul !

    SvarSlet
    Svar
    1. God jul til dig også Miri - håber det løser sig med arbejdet hen ad vejen..

      Slet
  2. Ja det er herlig - jul. Jeg pakke inn og høre musikk og lese en stykke i blogging og vi har kjøpt juletre i dag. Jeg er ferdig med julekake bake. Og familien kommer sammen julaften. For barna har pynt juletre.
    Og vi synger, snakker, spiller med musikkinstrumenter, spiser og gleder oss... Veldig fin har datter din hjerten dekoreret... kos dere... god jul din og dine.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak kære Viola - en rigtig dejlig jul til dig også - Fröhliche Weihnachten!

      Slet