29. december 2013

Neon pynt

Nu hvor jeg har juleferie - og dermed mulighed for at tage billeder i dagslys - må det være på tide at vise nogle af de ting, jeg har lavet, frem.

Den lille nederdel er syet af en rest isoli og er helt simpel: Et rektangel og linning med elastik. Som pynt har jeg brugt en (llillebitte) orange neonfarvet rest af et gavebånd, som jeg har syet ind i sidesømmen.

Fint og enkelt - og den 15-årige er meget glad for den. Den passer perfekt til hendes foretrukne look: Lange t-shirts, nederdel/shorts og strømper - og sneakers året rundt. Som alle andre teenagere. Så jeg kan roligt sy flere nederdele til hende - og måske en til mig selv.

2 kommentarer:

  1. Prikken over i´et !
    Dejligt at kunne skabe noget selv :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - ja det er lige den lille detalje, der gør forskellen..

      Slet