11. oktober 2013

Flere bukser




Til drengen der slider bukser op, næsten inden jeg kan nå at sy dem, har jeg syet endnu et par bukser  i denim. De er blevet til den store store side, lidt irriterende, men så er der plads til at han kan vokse i dem - hvis de da holder så længe..

De er syet ligesom de andre drengebukser jeg har lavet - med elastiklinning, stiklommer og påsatte baglommer. Pyntesøm i neongrøn - det kan godt være lidt svært at se på billederne, men den er der. Den neongrønne tråd matcher hans kondisko.. ikke fordi han lægger mærke til det, men det gør den..

Foret i linning og lommer er rester af en skjorte. Stoffet er så fint - gennemfarvet og i en fantastisk kvalitet.

Måske kan jeg få lov til et billede af bukserne - med dreng i.. Det er han ellers ikke meget for.

2 kommentarer:

  1. Hvor er de smarte. Jeg er vild med foret og den neon grønne stikning. Det gir lige et pift til denim'en :-) Kh Line

    SvarSlet