18. oktober 2013

Efterår i Berlin





Vores efterårsferie gik til Berlin (endnu en gang).. og var pakket med slentreture, legepladser, gule blade, skiftende vejr og mange cafebesøg. Jeg fik egentlig ikke taget så mange billeder - der er jo motiver alle vegne i en storby, men her er et udpluk af de bedste, uden at det bliver ren billedspam.

Et skønt sted at være på ferie med børn - der er grønt og fredeligt så snart man kommer væk fra de store gader - og så er der rigtig mange cafeer, hvor man kan få varm kakao og gå i læ for den, til tider, råkolde efterårsluft.

6 kommentarer:

  1. Berlin, byen jeg aldrig har været i, men gerne vil besøge :)

    SvarSlet
  2. Du kommer dertil Miri, det ved jeg ..

    SvarSlet
  3. Som Miri har jeg også en plan om at besøge Berlin en gang og dine billeder skubber da til drømmen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Lene. For os sjællændere er det også nemmere at tage bilen og køre til dertil.

      Slet
  4. Åhhh, Berlin. Jeg har været der en enkelt gang, men drømmer om at komme afsted igen. Måske skulle man slæbe ungerne med :)
    Dejlige billeder :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Du kan sagtens tage dine børn med - byen er meget børnevenlig: meget grøn og med mange legepladser og masser som børn synes om, fx det tekniske museum, som kan anbefales varmt.

      Slet