23. september 2013

Vanedannende

For et stykke tid siden var jeg så heldig at finde den fineste Bay vase i en genbrugsbutik. Et gulglaseret fund, der lige siden har pyntet i stuen.

Nu har jeg fundet mere fra samme firma, i den samme varme gule farve.

Sidste weekend var jeg med hele familien på weekend i Sejerøbugten. Vi havde lejet et sommerhus, og kørte lidt rundt i området. Turen bød bl.a på Sjællands højeste punkt - Vejrhøj, slottet Dragsholm (et hotel og kursuscenter, hvor der reelt ikke var meget at se på) og et loppemarked i Havnsø.

Der er jo efterhånden loppemarkeder alle vegne, og kvaliteten af dem er mildest talt svingende, men her var der mange fine - og indimellem - billige ting. Jeg var ihvertfald ikke i tvivl, da jeg fik øje på det flotte fad, også fra Bay, især ikke fordi det kun kostede 20,-

Det kan man da godt kalde et fund, ikke..

2 kommentarer:

  1. hvor var du heldig! Det er en skøn farve og et dejligt mønster - et rigtigt efterårsfad :-)
    God uge...... :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg også - jeg er helt vil med den gule glasur. God uge til dig også.

      Slet