9. september 2013

Syrummet - opdateret

Det mørkner om aftenen - dagene bliver kortere. Det er snart efterår. Og lige så let det er, at have masser af tid og overskud, når det er lyst udenfor, lige så svært er det at holde fast i energien, når det bliver mørkere. Men jeg tror, jeg vil få mere udrettet i mit lille, næsten nye, syrum.

Jeg har tidligere skrevet om mit lille syrum, der er en lille veranda-udestue på vores hus. Med tryk på lille. Billedet overfor måtte jeg halvvejs ud af døren for at tage. Men det er et dejligt rum, med et fint kig til haven og masser af lys. Her syr jeg. Og nu har jeg også fået et klippebord. Som er det forreste bord på billedet. Det er ikke ret stort - men det giver en hel anden arbejdsro bare at have det. Plads til at klippe, lægge ud og finjustere. Masser af plads til at lægge fra på. Så skønt. Begge maskiner har fået deres eget bord at stå på - det store arbejdsbord er drejet 90 grader.

Det nye bord er så et fint. Om dagen kan man lige sidde der med en kop te og kigge ud i haven, Falde lidt i staver. Syrummet er ikke helt så kønt som før. Men meget bedre at arbejde i.

4 kommentarer:

  1. Det er ikke størrelsen det kommer an på :)
    Det ser SÅ hyggeligt ud !

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej vel - jeg synes også der er hyggeligt..

      Slet
  2. Der er intet som at have sit eget værelse. Uanset hvilken størrelse!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan man slet ikke undvære, Dorthe..

      Slet