7. april 2013

Endnu en pung

Min ide med at sy en kosmetikpung i en rest grov denim og lynlås i en kontrastfarve er så fin at den gentages. Med variationer - for mulighederne er nærmest uendelige. Og det sytekniske er lidt nemmere, når det ikke er første gang. Så jeg bliver ved.

Denne lille kosmetikpung er lidt større end de første jeg syede. Den har hvide pyntestikninger (næsten helt lige..) turkis lynlås, er foret med det fineste Libertystof og er en lille ekstragave til min smukke datter, som lige er blevet 15.

Libertystoffet er et lille restekøb fra Hanne. Jeg nænner næsten ikke at bruge af det, for det er så fint og smukt. Og kvaliteten er helt, helt fantastisk..

Foret ses lidt tydeligere her.
Der er et tyndt lag vliseline imellem for og yderstof, for Libertystoffet er meget tyndt og fint.

Det næste jeg vil lave er større toilettasker med lidt mere volumen i. Og måske en fin lædersnøre til at afslutte lynlåsen med..

8 kommentarer:

  1. Den er super fed og flot syet! Tak for linket i det andte indlæg i øvrigt :-) Kh Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - og selv tak for inspirationen.

      Slet
  2. Den er super gennemført...lækkert!!!

    SvarSlet
  3. Det mix af stof elsker jeg også. Nogle gange bruger jeg også mælkedrenge strib. Tak for inspiration, det er længe siden, at jeg har syet kosmetikpunge, og det er en rasende god gaveidé.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er meget virkningsfuldt med kontraster i stof, og noget af det, der gør det sjovt at sy.

      Slet
  4. Hvor er den skøn. Der er jo uendelige muligheder. Hvad med en iPad lomme?
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. God ide - jeg har nu ikke nogen iPad, men der ER mange muligheder.

      Slet