19. april 2013

Blomstret pung

Det er sjovt og hurtigt at lave små makeup-punge/toilettasker - og jo flere jeg laver, jo mere sikker bliver jeg i teknikken. Denne her var færdig på en god times tid, til gengæld har jeg ikke gjort noget ud at skjule de indvendige sømme med kantebånd.

Stoffet  med de små blomster er en rest jeg har fundet i en genbrugsbutik. Det har ligget på min stofhylde i flere år, uden at jeg rigtigt har kunnet finde på noget at bruge det til. Men det er virkelig fint og det kommer til sin ret i den lille pung - der er noget gammeldags og sødt over den. Som foer har jeg brugt en rest ubleget lagenlærred. Der burde have et mellemlag, vliseline elller lign. for at stive stoffet af, men det må blive næste gang.

Til gengæld: Tadah - to sømme på tværs, og pludselig er det en helt anden og meget mere rummelig pung, jeg har syet. Det er da facinerende..


(Her kan man godt se at kanterne ikke er ordnede - men skidt...).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar