31. marts 2013

Se mit retrostof #2


Det grønne tæppe er endelig blevet færdigt - og jeg er vældig tilfreds med det.
Det er stort, måler 210 x 150 cm, og er fyldt med med et gammelt dynetæppe - så det er mere blevet en sommer/hyggedyne end et rigtigt patchworktæppe. På bagsiden er et stykke skriggrønt bomuldslærred, (samme stof, som jeg har brugt til for i den lille pung) så alt i alt er det et tæppe fyldt med forårsfornemmelser og -farver.

Tæppet er lavet af forskellige stoftrester, heriblandt mange retrostofffer, som jeg har købt eller byttet mig til, så tæppet er selvskrevet til være månedens fremvisning af retrostof. Det eneste jeg ikke kan er, at vælge imellem stofferne, for der er så mange smukke, grøn-gule retrostoffer i tæppet.

8 kommentarer:

  1. Hvor er det blevet flot! :)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  2. Det er super flot, er vild med de grønne nuancer.
    Er blevet fast læser og vil glæde mig til at følge med.
    Du er velkommen til at kigge forbi min blog.

    http://kaerholmkrea.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen til, Louise. Har lige været inde på din blog, den ser vældig inspirerende ud.

      Slet
  3. ...det er du da også god til! Pyha, jeg er langt bagud med blogopdateringer. Der er noget at indhente bl.a. hos dig. God weekend.

    SvarSlet