23. februar 2013

Shorts - helt simpelt

Min søde datter har snart fødselsdag - og en de gaver, hun skal have er disse enkle shorts. Syet i en halvkraftig denim, med elastiklinning og små stiklommer (desværre er lommerne blevet lidt for små. Det er ulempen ved at konstruere sit eget mønster).

Detaljer: Pyntestikninger, lommer og linning i blomstret Liberty-stof (for et stykke tid siden var jeg heldig at få fat i nogle rester hos Hanne). Liberty-stoffet er SÅ pænt - og det giver et fint og feminint modspil til det grove stof.

6 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine short. Jeg er vild med lommerne og det blomstrede stof :-)
    God lørdag.
    Kh Line
    P.S. må jeg forslå at du slår kommentar-koden fra? Så er det nemmere at skive en kommentar hos dig :-)

    SvarSlet
  2. Tak, Line - og i lige måde. Jeg vidste ikke at kommentar-koden var slået til, det var ikke bevidst, men nu skulle den gerne være fjernet.

    SvarSlet
  3. Virkelig fine shorts. Synes balancen mellem denimen og det blomstrede er helt perfekt. God søndag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Maria - og god søndag til dig også.

      Slet
  4. Virkelig flotte shorts! har du nogen guide/mønster til hvordan man laver noget lignende? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Laura - jeg har tegnet af efter et par shorts der passede. Det er ikke så svært - ellers findes der masser af mønstre forskellige steder.
      Vh Bodil

      Slet