4. februar 2013

Se mit retrostof #1


Marte, der har bloggen Redoir, har sat en blogleg i gang: Vis dit yndlingsretrostof frem - og noget du har syet af det.

Jeg har en del stofrester, også retro, for jeg har samlet i lang tid - helt fra dengang retrobølgen ikke var startet, og der altid var bunker af gamle dyne- og pudebetræk at finde i genbrugsbutikkerne. Det er der ikke længere. Men eftersom min stofsamling ikke skal vokse mere, gør det heller ikke så meget.

Ideen om at vise stof frem er god - men da jeg ikke har fået syet så meget i januar, at der er noget retrostof at vise frem - må det blive noget jeg har syet tidligere. Stoffet med de store grønne blomster har jeg fået i bytte af Tusindfryd og jeg har syet en pude af det. Ikke særlig raffineret eller sofistikeret - men mønstret gør mig altid i godt humør og puden liver op alle steder.

2 kommentarer:

  1. Meget lækre farver !
    Kan godt forstå den gør dig glad :)

    SvarSlet